Välkomna till Partille Trafikskola

Ortens utbildare i nästan 30 år

OM OSS

Partille Trafikskola har funnits i Partille sedan 1993. Under de gångna åren har vi haft tusentals elever som har tagit körkort hos oss.

En gedigen erfarenhet av körkortsutbildning och ett bra samarbete med Trafikverket är grundstenar för en högkvalitativ utbildning. Kvalitén på vårt arbete är väl dokumenterat.

Vi är trafikskolan som vill ha ett nära samarbete med din handledare om du övningskör privat, vilket i slutändan gör körkortsutbildningen förmånligare.

Vi tillämpar 45 minuters lektioner, vilket vi genom vår mångåriga erfarenhet vet, ger en hög effektivitet och en billigare utbildning.

SKOLANS PERSONAL

Sara

Kontorist

Janina

Trafiklärare

Bahar

Trafiklärare/Utbildningsledare

VÅRA ÖPPETTIDER

Kontorets öppettider

Måndag – Torsdag: 09:00 – 18:00
Fredag: 09:00 – 14:30
Övriga dagar: Stängt

Körtider

Måndag – Torsdag: 07:00 – 18:00
Fredag: 07:00 – 14:10

Övriga dagar: Inga körningar

Gamla Kronvägen 68A
433 33 Partille

OBS! Just nu upplever vi att anmälan från formuläret inte kommer igenom

Vi föreslår att du anmäller dig genom att maila oss på partilletrafikskola68@gmail.com eller ring oss på 031 - 44 10 17. Om du inte har fått ett bekräftelse från oss inom två dygn, var snäll ring eller maila oss.